آموزشگاه ماساژ یا آموزش آزاد ؟

آموزش تخصصی ماساژ یکی از نیازهای افرادی است که ماسور بودن را بعنوان حرفه انتخاب می کنند ، اما آیا آموزش آزاد با آموزش در آموزشگاه ماساژ تفاوتی دارد ؟

حقیقت امر این است که در صورتی که اساتید ماساژ مجربی را برای آموزش انتخاب کنیم ، تفاوت چندانی میان این دو انتخاب به نظر نمی رسد ، اما برای آموزش آزاد آیا تضمینی برای تخصص آموزش دهنده ماساژ وجود دارد ؟ در صورتی که آموزشگاه ماساژ و علی الخصوص آموزشگاه ماساژ فنی حرفه ای فایدیم تضمین استفاده از بهترین اساتید را فراهم آورده ، اساتید بزرگ و ماسور ها و ماسوس هایی که علاوه بر سابقه ی آموزشگاهی سوابق دانشگاهی داشته و عضویت در تیم های ملی ، دانشگاههای بزرگ ایران و جهان را در پرونده خود دارند !

نکته ی دوم اینکه آیا آموزش ماساژ به تنهایی کافی است ؟ حقیقت امر اینست که در صورت ورود به بازار آزاد و بدون قانون این حرفه ممکن است تخصص به تنهایی کافی باشد ، اما برای ورود به بازار مجاز و تخصصی این رشته ، شما نیازمند مدرک فنی حرفه ای ماساژ می باشید ، این مدارک تنها در آموزشگاه مجاز ماساژ و آموزشگاه فنی حرفه ای ماساژ ارائه می گردد .

آموزشگاه ماساژ

آموزشگاه فنی حرفه ای ماساژ

این آموزشگاهها تحت نظر اداره کار و امور اجتماعی و سازمان فنی حرفه ای عمل می کنند و مدارک معتبر آنها در یکصد و شصت کشور قابل ارائه می باشد .

در آخر در رابطه با امکانات آموزشی باید در نظر داشت که از آموزش آزاد ماساژ نمی توان انتظار داشت که لوازم علمی ، دیتا پرژکتور ، مجسمه های آناتومیک ، میزهای حرفه ای و … را به همراه خود داشته باشند ، در حالی که در اموزشگاه ماساژ فنی حرفه ای فایدیم مجهزترین امکانات آموزشی به کارگرفته شده تا هنرآموزان بتوانند بهترین آموزش را دریافت نمایند .

در انتها در انتخاب اساتید ماساژ کمال توجه را داشته باشید ، ماساژ در عین حال که ظاهری ساده دارد اما آموزش آن نیاز به متخصصانی دارند که با این علم بصورت تخصصی و حرفه ای آشنا هستند ، و آناتومی بدن انسان را بخوبی شناخته و با تمامی زیر و بم های این رشته آشنایی دارند . در انتخاب شیوه و اساتید آموزشی محتاط باشید .

آموزشگاه فایدیم محیطی بهداشتی ، امن ، مجهز را در اختیار هنرجویان خود قرار داده است تا در محیطی علمی و سالم این تخصص و هنر را بخوبی بیاموزند و موجب اشتغال زایی و افزایش تخصص های جوانان این مرز و بوم گردد . کوشیده ایم از اساتیدی استفاده نماییم که سرآمد در کشور ، اساتید دانشگاه و با تجربه ترین ها باشند تا شما عزیزان لذت آموزشی تخصصی را در این آموزشگاه تجربه نمایید . برای تمامی هنر جویان آرزوی آموزشی مفید را داریم .

آموزشگاه ماساژ فایدیم شما را به بهترین دوره های ماساژ دعوت می نماید .